Links Sitemap Business Linker Sitemap

Leo Burnett abordează domeniul marketing-ului mobil

4730 afisari
Grupul Leo Burnett își extinde serviciile în domeniul marketing-ului mobil și lansează o nouă companie, Breeze Mobile, condusă de Dan Vîrtopeanu. Mediul principal pe care își propune să livreze noua companie este telefonul mobil împreună cu totalitatea abordărilor acestuia în comunicarea către consumatori.
Referitor la premisele lansării companiei Breeze Mobile, Ștefan Iordache, COO al grupului Leo Burnett, a precizat: “Telefonul mobil are capacitatea de a înlocui mare parte din mediile actuale și, din acest punct de vedere, are o miză viitoare foarte mare în mixul de comunicare. Situația este comparabilă ca impact și importanță cu momentul apariției internetului în viața utilizatorului. A nu face comunicare pe mobil în anii următori are același grad de probabilitate ca a renunța la internet.”
Breeze Mobile își propune să comunice pe medii și instrumente mobile, având ca principal obiectiv să promoveze și să integreze posibilitățile acestor tehnologii emergente în inițiativele de comunicare ale companiilor. Astfel, compania nou înființată oferă un pachet unic de servicii pe piața de comunicare din România, un produs competitiv, integrat și optimizat specificului utilizatorului român de telefonie mobilă. Serviciile Breeze Mobile acoperă o gamă extinsă de produse care pleacă din zona site-urilor mobile, a aplicațiilor și a activărilor punctuale, dar și dezvoltarea de mecanici de vânzare sau loializare prin mobil.
“Filozofia care stă la baza acestei companii pune împreună expertiza tehnică, capacitățile existente și experiența excepțională în comunicarea și relația cu oamenii. Din această perspectivă, credem că avem o poziție privilegiată pe piață și ne dorim să stabilim noi standarde cu produsele pe care le vom realiza.” a declarat Mugur Pătrașcu, asociat Breeze Mobile.
“Este foarte posibil ca în 2013, penetrarea telefoanelor inteligente să ajungă la o cifră critică de peste 20%, iar utilizarea internetului mobil să depășească 50%, întrecând numărul utilizatorilor de internet desktop. Tehnologiile noi sunt adoptate de mase cu rapiditate, un amănunt extrem de relevant în domeniul comunicării, căci cei care au adoptat mai repede tehnologiile emergente au avut beneficii și randamente superioare celor care au urmat. Astfel, preconizăm că 2013 este anul în care piața locală de marketing mobil va depăși pragul de 10 milioane de Euro. Compania noastră își propune să ofere cât mai devreme acest suport și cunoștințe pentru toți cei interesați, cei mai aproape de fenomen sau brandurile cu un public foarte tânăr.”, a adăugat Dan Vîrtopeanu, Managing Partner al Breeze Mobile.

Echipa condusă de Dan Vîrtopeanu reunește oameni de comunicare cu specializări în servicii de strategie și creație, dar și competențe din zona de implementare și dezvoltare. Dan Vîrtopeanu are  o experiență de 15 ani în comunicarea pe mobil și tehnologii emergente, fiind în prezent unul dintre cei mai cunoscuți specialiști de pe piața locală. Este unul din pionierii marketingului mobil din România, implementând în premieră națională diferite tipuri de campanii specifice mediului mobil. Fondator al Mobile Marketing Association România, acesta s-a implicat activ în educarea și dezvoltarea pieței locale prin seria de seminarii dedicate marketingului mobil începută în 2008.
“Planurile noastre viitoare plecă de la nevoia de educare a clienților și consumatorilor în comunicarea mobilă, de creștere a unui portofoliu de campanii în această zonă și de identificare a unor strategii și abordări câștigătoare pentru diversele industrii sau obiective de comunicare. Suntem pionieri în zona digitală românească și ca urmare ne dorim să creștem o companie care să reprezinte etalonul pe această piață începând chiar din primul an.” a declarat Mugur Pătrașcu, asociat Breeze Mobile.
Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team și Breeze Mobile fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România - cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor opt companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.
Citeşte mai multe despre: Leo Burnett, Breeze Mobile

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza