Links Sitemap Business Linker Sitemap

LC Waikiki deschide noi magazine

1960 afisari
Liderul pieței de fashion retail în Turcia, LC Waikiki a deschis cel de-al 9-lea magazin in România și cel de-al 4-lea magazin din București, în Plaza România. Până la finalul lunii decembrie a anului curent, LC Waikiki planifică deschiderea a două noi magazine în România, cu o investiție totală de 4.5 milioane dolari.
Retailerul a anunțat că începând cu marți, 2 Decembrie 2014, noul magazin LC Waikiki din Plaza România va aduce întreaga gamă de colecții pentru toată familia și pentru toate categoriile de vârstă, pe o suprafață de 800 mp. Investiția totală în noul spațiu de shopping este de aproximativ 1.5 milioane dolari.
LC Waikiki în România a înregistrat o cifră de afaceri de 18 milioane dolari în 2013 și urmărește să iși extindă rețeaua de magazine cu  noi spații atât în București cât și în țară. Până la finalul anului 2014, compania estimează vânzarea a peste 2 milioane de articole vestimentare pentru femei, bărbați, tineri și copii, în rețeaua existentă de magazine. România este pentru LC Waikiki o țară de referință pentru extinderea internațională pentru că este prima țară în care retailerul turc a deschis operațiuni directe, în Octombrie 2009.   “Consider că pe piața din România, LC Waikiki are un potenţial mare de acoperire și ar putea fi reprezentat de până la 40 de magazine, pe tot teritoriul țării” menționează Burҫ Korkmazlar, CEE Operations Director al LC Waikiki. El este hotărât să reproducă succesul pe care retailerul îl are în Turcia și pe piețele internaționale. 
Din punct de vedere al pieței de fashion, România este pentru LC Waikiki o țară matură, în care marea majoritate a retailerilor au intrat în ultimii 10 ani. Clienții din România, în special cei din zonele urbane, au un gust atent pentru modă și urmăresc să găsească în brandul preferat un raport excelent între calitate și preţ. 
Odată cu deschiderea celui mai recent magazin în Plaza România, rețeaua LC Waikiki va număra 106 magazine la nivel internațional și respectiv 387 magazine în Turcia. Noul magazin din București va contribui activ la atingerea obiectivului propus de a depăsi, până în 2023, un rulaj de 6 miliarde dolari, exclusiv din operațiunile internaționale ale LC Waikiki.
Citeşte mai multe despre: LC Waikiki

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza