Fii mereu un factor de echilibru și un exemplu de conduită
Doamna Gina Bordaș este unul dintre antreprenorii români care a ales să părăsească mediul corporatist pentru a fonda două afaceri, a căror notorietate și succes a depășit arealul local natal: Atelierul de Traduceri și Allurene Cosmetics. De la angajat în corporație la antreprenor a fost un pas mic, dar extrem de important, pe care l-am făcut fără să privesc prea mult în urma, ci doar înainte! Cu toții știm că legea existenței spune că, atunci când stai pe loc și nu avansezi, restul va avansa, iar tu vei fi la un moment dat forțat de conjunctură să înaintezi. Indiferent ce ritm de avansare îți vei alege, tot vei fi propulsat de către ceilalți și de către societatea care progresează în jurul tău.
Deși lucram în corporație și eram extrem de liniștită, alături de familia mea, am înțeles că orice se schimbă și se transformă este în scopul avansării spre cunoaștere, descoperire și progres. Și fără nici o remușcare, am ales să fiu partea unui ansamblu, a unui întreg complex antreprenorial, alături de care țin pasul cu ritmul tuturor universurilor cunoașterii.
Astfel, prin seria de evenimente Let’s talk, există deja un grup activ de antreprenori locali care abordează periodic și deschis teme de actualitate, precum: internaționalizarea afacerilor, dezvoltarea tehnologiei, networking, leadership și wellbeing.
Fiecare antreprenor știe că adaugă zi de zi, clipă de clipă, noi date prin care el însuși se transformă.
Devenind mai bună pe zi ce trece, trecând prin experiențe multiple, am înțeles că ni se dă șansa să evoluăm și poți deveni din ce în ce mai bine pregătită, profesionist și performant, până în momentul în care vei fi suficient de competentă pentru a ajunge la rândul tău un pilon al cunoașterii, pe care s-o împarți celorlalți, contribuind la cunoașterea universală.
Prin intermediul Atelierului de Traduceri, misiunea mea pot spune că a fost aceea de a introduce pe piața românească acele servicii profesionale de traducere, care să ofere un liant perfect între cunoștințele de tehnologie și activitatea traducătorilor, totul pentru beneficiul clienților. Astfel, serviciile oferite de Atelierul de Traduceri se cuantifică prin lucrări bine documentate, comunicate în limbajul de specialitate solicitat de către clienți și livrate într-un timp mai scurt, ceea ce a dus, implicit, la un nivel ridicat al calității serviciilor și la o economie de costuri. Prin activitatea Atelierul de Traduceri, alături de colegii și traducătorii extrem de dedicați, cu multă experiență în diferite domenii, doamna Gina Bordaș a participat activ la lansarea și consolidarea diferitelor companii românești pe piețele internaționale de profil, sprijinind eforturile acestora în vederea scalării acestor afaceri și a interacțiunilor cu clienții.
Conform studiilor Common Sense Advisory, Can’t Read, Won’t Buy, 76% din respondenți preferă conținut în limba lor maternă, chiar dacă este de o calitate slabă, 73% doresc recenzii în limba lor, 66% utilizează Machine Translation pentru traducere, iar 40% nu vor cumpăra dacă acel conținut este într-o limbă străină.
Localizarea, unul din principalele tipuri de servicii lingvistice, înseamnă de fapt, comunicarea cu cât mai multe persoane, din diverse regiuni care vorbesc limbi diferite. Înseamnă asigurarea accesului unui număr cât mai mare de persoane la serviciile și produsele unei companii. Prin urmare, aceasta ar trebui să fie unul din elementele principale ale strategiei de dezvoltare a oricărei companii, pentru a ajunge la câți mai mulți clienți și de a le vorbi pe limba lor. Trăim într-o economie globală în care, prin intermediul localizării, putem ajunge la clienții din cealaltă parte a planetei sau putem aduce tehnologie aici, din alte țări.
Modelul de afaceri - schiță a modului în care poți obține profit cu produsul sau serviciul pe care îl livrezi și o bază de clienți pe o anumită nișă.
Modelul de afaceri este un plan necesar funcționării unei afaceri în care de la început identifici scopul afacerii, baza de clienți țintă, produsele și sursele de venit, împreună cu obiectivele și modul de implementare pentru atingerea acestora.
Modelul de afaceri al Atelierului de Traduceri se diferențiază de cel al competitorilor prin câteva caracteristici proprii: scalabilitatea, disponibilitatea traducătorilor nativi cu competențe în diferite limbi, rețeaua extinsă de experți și, nu în ultimul rând, utilizarea tehnologiei pentru a crește productivitatea și calitatea. În prezent, Atelierul de Traduceri utilizează pentru activitatea sa o rețea de peste 300 de traducători, asigurând traduceri în peste 40 de combinații lingvistice.
Activând pe o piață globală, unde tehnologia ia un avânt tot mai mare, doamna Gina Bordaș, împreună cu experții care activează în cadrul afacerii sale, Atelierul de Traduceri, a contribuit la profesionalizarea meseriei de traducător și la actualizarea acesteia, luând în considerare necesitățile de raportare la condiții de lucru moderne, oferind cursuri, activități de mentorat și oferind oportunități de internship pentru studenții și traducătorii aflați la început de drum.
Antreprenoriat în serie - o metodă din ce în ce mai des întâlnită în mediul de afaceri românesc.
Antreprenorul în serie este un om de afaceri care își duce la îndeplinire visul de a dezvolta mai multe afaceri în mai mult de 3 domenii. Este de notorietate faptul că, în prezent, este destul de greu să îți deschizi o afacere și să o dezvolți cu atât mai mult cu cât tehnologia se dezvoltă într-un ritm alert, iar antreprenorul trebuie să fie foarte flexibil în ceea ce face pentru a și atinge scopul final.
Complementar activității de la Atelierul de Traduceri, la Allurene Cosmetics, doamna Gina Bordaș a combinat pasiunea sa pentru frumusețe și feminitate cu o curiozitate, specific feminină, ceea ce s-a concretizat în promovarea unor rutine de îngrijire unice, rapide, utilizând produse minimaliste și multifuncționale pentru femeile de azi. În spatele produselor Allurene se află luni întregi de cercetări, acestea folosind ingrediente și moduri de producție moderne.
Allurene promovează descoperirea puterii personale, diversitatea și furnizarea de produse pentru cât mai multe culori și tipuri de ten și sustenabilitatea. În ciclul de dezvoltare a produselor, se utilizează ingrediente naturale, din surse gestionate corect, iar ambalajele sunt reciclabile 100%. Conceptul de multifuncționalitate pe care doamna Gina Bordaș îl promovează, demonstrează că less is more și că o rutină minimalistă, poate fi utilizată pentru a remedia mai multe probleme ale tenului.
Responsabilitatea socială poate semnifica ceva diferit și poate lua diverse forme de la o companie la alta, în funcție de modelul de afacere, valorile și specificul organizației.
Doamna Gina Bordaș crede că femeile pot schimba în bine lumea în care trăim și aduce acea blândețe și creativitate în dezvoltarea de businessuri pentru și cu oameni. Prin implicarea în diferite organizații de business și de suport civic, doamna Gina Bordaș este parte activă, fiind implicată în proiecte și programe de anvergură și cu mare impact social, care au ca scop sprijinirea femeilor în situații dezavantajate, dezvoltarea antreprenoriatului feminin, leadershipul feminin, dezvoltarea competențelor femeilor în consilii de administrație și diplomație, dezvoltarea rurală, dar și sănătate și wellbeing.
„Noi, femeile, prin definiție, suntem acea forță creatoare și este important să ne descoperim și să ne păstrăm feminitatea, frumusețea, pentru a schimba lumea. Avem toate resursele necesare pentru a reuși și de a fi mândre de noi. Și asta se întâmplă chiar dacă jonglăm cu o mulțime de pălării în fiecare zi, momente unde suntem prezente atât pentru noi, cât și pentru cei din jurul nostru. Din tot universul activităților mele, mă simt cea mai fericită atunci când văd zâmbete și femei care și-au schimbat viața, inspirate de povestea mea. În viziunea mea, antreprenoriatul nu este numai despre cifre și profit, ci este despre curaj, creativitate și valoarea pe care să o aduci în viața oamenilor.” - a declarat Gina Bordaș, fondatoarea Allurene.
Așa a luat ființă prima mea afacere de suflet, Atelierul de Traduceri, care astăzi este o afacere prosperă, ce promovează multilingvismul și susține dezvoltarea companiilor românești pe cât mai multe piețe internaționale prin servicii. Prin organizarea evenimentelor de networking se creează atmosfera propice partajării de cunoștințe între participanți, principala idee fiind internaționalizarea afacerilor românești.
Astfel, prin seria de evenimente Let’s talk, există deja un grup activ de antreprenori locali care abordează periodic și deschis teme de actualitate, precum: internaționalizarea afacerilor, dezvoltarea tehnologiei, networking, leadership și wellbeing.
Fiecare antreprenor știe că adaugă zi de zi, clipă de clipă, noi date prin care el însuși se transformă.
Devenind mai bună pe zi ce trece, trecând prin experiențe multiple, am înțeles că ni se dă șansa să evoluăm și poți deveni din ce în ce mai bine pregătită, profesionist și performant, până în momentul în care vei fi suficient de competentă pentru a ajunge la rândul tău un pilon al cunoașterii, pe care s-o împarți celorlalți, contribuind la cunoașterea universală.
Prin intermediul Atelierului de Traduceri, misiunea mea pot spune că a fost aceea de a introduce pe piața românească acele servicii profesionale de traducere, care să ofere un liant perfect între cunoștințele de tehnologie și activitatea traducătorilor, totul pentru beneficiul clienților. Astfel, serviciile oferite de Atelierul de Traduceri se cuantifică prin lucrări bine documentate, comunicate în limbajul de specialitate solicitat de către clienți și livrate într-un timp mai scurt, ceea ce a dus, implicit, la un nivel ridicat al calității serviciilor și la o economie de costuri. Prin activitatea Atelierul de Traduceri, alături de colegii și traducătorii extrem de dedicați, cu multă experiență în diferite domenii, doamna Gina Bordaș a participat activ la lansarea și consolidarea diferitelor companii românești pe piețele internaționale de profil, sprijinind eforturile acestora în vederea scalării acestor afaceri și a interacțiunilor cu clienții.
Conform studiilor Common Sense Advisory, Can’t Read, Won’t Buy, 76% din respondenți preferă conținut în limba lor maternă, chiar dacă este de o calitate slabă, 73% doresc recenzii în limba lor, 66% utilizează Machine Translation pentru traducere, iar 40% nu vor cumpăra dacă acel conținut este într-o limbă străină.
Localizarea, unul din principalele tipuri de servicii lingvistice, înseamnă de fapt, comunicarea cu cât mai multe persoane, din diverse regiuni care vorbesc limbi diferite. Înseamnă asigurarea accesului unui număr cât mai mare de persoane la serviciile și produsele unei companii. Prin urmare, aceasta ar trebui să fie unul din elementele principale ale strategiei de dezvoltare a oricărei companii, pentru a ajunge la câți mai mulți clienți și de a le vorbi pe limba lor. Trăim într-o economie globală în care, prin intermediul localizării, putem ajunge la clienții din cealaltă parte a planetei sau putem aduce tehnologie aici, din alte țări.
Modelul de afaceri - schiță a modului în care poți obține profit cu produsul sau serviciul pe care îl livrezi și o bază de clienți pe o anumită nișă.
Modelul de afaceri este un plan necesar funcționării unei afaceri în care de la început identifici scopul afacerii, baza de clienți țintă, produsele și sursele de venit, împreună cu obiectivele și modul de implementare pentru atingerea acestora.
Modelul de afaceri al Atelierului de Traduceri se diferențiază de cel al competitorilor prin câteva caracteristici proprii: scalabilitatea, disponibilitatea traducătorilor nativi cu competențe în diferite limbi, rețeaua extinsă de experți și, nu în ultimul rând, utilizarea tehnologiei pentru a crește productivitatea și calitatea. În prezent, Atelierul de Traduceri utilizează pentru activitatea sa o rețea de peste 300 de traducători, asigurând traduceri în peste 40 de combinații lingvistice.
Activând pe o piață globală, unde tehnologia ia un avânt tot mai mare, doamna Gina Bordaș, împreună cu experții care activează în cadrul afacerii sale, Atelierul de Traduceri, a contribuit la profesionalizarea meseriei de traducător și la actualizarea acesteia, luând în considerare necesitățile de raportare la condiții de lucru moderne, oferind cursuri, activități de mentorat și oferind oportunități de internship pentru studenții și traducătorii aflați la început de drum.
Antreprenoriat în serie - o metodă din ce în ce mai des întâlnită în mediul de afaceri românesc.
Antreprenorul în serie este un om de afaceri care își duce la îndeplinire visul de a dezvolta mai multe afaceri în mai mult de 3 domenii. Este de notorietate faptul că, în prezent, este destul de greu să îți deschizi o afacere și să o dezvolți cu atât mai mult cu cât tehnologia se dezvoltă într-un ritm alert, iar antreprenorul trebuie să fie foarte flexibil în ceea ce face pentru a și atinge scopul final.
Complementar activității de la Atelierul de Traduceri, la Allurene Cosmetics, doamna Gina Bordaș a combinat pasiunea sa pentru frumusețe și feminitate cu o curiozitate, specific feminină, ceea ce s-a concretizat în promovarea unor rutine de îngrijire unice, rapide, utilizând produse minimaliste și multifuncționale pentru femeile de azi. În spatele produselor Allurene se află luni întregi de cercetări, acestea folosind ingrediente și moduri de producție moderne.
Allurene promovează descoperirea puterii personale, diversitatea și furnizarea de produse pentru cât mai multe culori și tipuri de ten și sustenabilitatea. În ciclul de dezvoltare a produselor, se utilizează ingrediente naturale, din surse gestionate corect, iar ambalajele sunt reciclabile 100%. Conceptul de multifuncționalitate pe care doamna Gina Bordaș îl promovează, demonstrează că less is more și că o rutină minimalistă, poate fi utilizată pentru a remedia mai multe probleme ale tenului.
Responsabilitatea socială poate semnifica ceva diferit și poate lua diverse forme de la o companie la alta, în funcție de modelul de afacere, valorile și specificul organizației.
Doamna Gina Bordaș crede că femeile pot schimba în bine lumea în care trăim și aduce acea blândețe și creativitate în dezvoltarea de businessuri pentru și cu oameni. Prin implicarea în diferite organizații de business și de suport civic, doamna Gina Bordaș este parte activă, fiind implicată în proiecte și programe de anvergură și cu mare impact social, care au ca scop sprijinirea femeilor în situații dezavantajate, dezvoltarea antreprenoriatului feminin, leadershipul feminin, dezvoltarea competențelor femeilor în consilii de administrație și diplomație, dezvoltarea rurală, dar și sănătate și wellbeing.
„Noi, femeile, prin definiție, suntem acea forță creatoare și este important să ne descoperim și să ne păstrăm feminitatea, frumusețea, pentru a schimba lumea. Avem toate resursele necesare pentru a reuși și de a fi mândre de noi. Și asta se întâmplă chiar dacă jonglăm cu o mulțime de pălării în fiecare zi, momente unde suntem prezente atât pentru noi, cât și pentru cei din jurul nostru. Din tot universul activităților mele, mă simt cea mai fericită atunci când văd zâmbete și femei care și-au schimbat viața, inspirate de povestea mea. În viziunea mea, antreprenoriatul nu este numai despre cifre și profit, ci este despre curaj, creativitate și valoarea pe care să o aduci în viața oamenilor.” - a declarat Gina Bordaș, fondatoarea Allurene.
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza