Links Sitemap Business Linker Sitemap

Expo Media pregateste prima editie a Romanian Retail Convention

3216 afisari
Industria de retail migreaza in terenul digital. Ultimele studii Forrester arata ca 65% din clientii din SUA si 75% dintre clientii europeni se asteapta sa aiba posibilitatea de a accesa informatii de produs prin echipamentele mobile, cand sunt in magazine. La nivel global 20% din veniturile realizate prin canalele de online advertising au fost din aria de retail, conform IAB.
Mai mult decat atat, consumatorii europeni au asteptari mai ridicate legate de experimentarea digitala in-store a produselor, fata de americani. In urmatorul deceniu retail-ul se muta in scena digitala, iar companiile care nu au deja un plan strategic pentru dimensiunea virtuala, trebuie sa mareasca ritmul de adaptare.
Pentru a contribui la alinierea pietei locale de retail la tendintele internationale, Expo Media  organizeaza un eveniment de business ce reuneste experti de varf din industria de retail, prima editie a "Romanian Retail Convention".  Conferinta va avea loc in data de 7 noiembrie 2013, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Aceasta initiativa de nisa a luat nastere pentru a aduce in prim plan cele mai inspirate resurse de dezvoltare de afaceri si un cadru ideal pentru business networking targetat si dezbateri de interes.
Speakerii acestei conferinte sunt lideri autentici cu un puternic impact in retail-ul romanesc, precum: Camelia Popescu - Advertising Manager, cora Romania, Catalin Vasile - Head of Retail Sales Management, ING Bank, Dragos Chivu - Managing Director, Printec Romania, Roxana Memetea - Managing Partner, DDB Romania, Bogdana Baltasiu - Business Development Director, CuponReducere.ro, Horatiu Dimulescu - Online Content and Mobile Advertising Manager, Vodafone Romania, Teodora Migdalovici - Ambasador Cannes Lions in Romania, Andreea Ionescu - Brand Maker, Consult Ware si Mihaela Toma - Manager, Tea Forte.
“Retailul trece astazi printr-o transformare profunda, iar introducerea POS-ului mobil este doar inceputul. Este o regandire radicala a procesului de vanzare cu amanuntul si implica o serie de schimbari ce aduc beneficii atat comerciantilor cat si clientilor. Motivatiile de a adopta noile solutii sunt insa diferite pentru fiecare comerciant. Unii retaileri cauta sa isi impulsioneze vanzarile, altii doresc sa si imbunatateasca experienta clientilor sau sa se diferentieze de competitie. Cei mai avangardisti anticipeaza cerintele pietei, vor sa fie cu un pas inainte si tin sa transmita acest mesaj prin inovatii permanente,” declara Dragos Chivu, Managing Director, Printec Romania.
Evenimentul se bucura de sprijinul partenerilor Printec Romania, Mystery Shopping Agency si Customer Service School. Partenerii media ai evenimentului sunt  AdHugger, Gadget Trends,  Revista Retail-FMCG,  IQads, Smark, Manager Express, Romania Libera, Contact Center Magazine, Retailers, Business Arena si Cannes Lions.
Mai multe informatii despre conferinta de afaceri sunt disponibile si pe http://www.conferinte.ro/romanian-retail-convention.  

 
Citeşte mai multe despre: Expo Media, Romanian Retail Convention

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza