Links Sitemap Business Linker Sitemap

Deichmann anunţă o creştere semnificativă a vânzărilor de anul trecut

1853 afisari
Deichmann România a anunţat că anul 2013 a marcat o creştere semnificativă a vânzărilor sale. Reţeaua de magazine, prezentă pe piaţa din România din 2007, a vândut aproximativ 2,5 milioane de perechi de încălţăminte, adică cu 200.000 de perechi mai mult decât în 2012. Aceasta a însemnat o creştere anuală de 8,4%.
Veniturile brute au însumat 251,2 milioane lei în anul fiscal 2013, reprezentând o creştere de 33,5 milioane lei (2012: 217,7 milioane lei) sau 15,4%. 
În 2013, reţeaua de magazine a fost extinsă cu alte 11, astfel că, la sfârşitul anului, Deichmann opera 65 de magazine în România. De la intrarea sa pe piaţa românească, Deichmann a deschis nouă magazine în Bucureşti și alte 56 în restul ţării. Pentru 2014 compania are în plan investiţii noi, urmând să deschidă alte şase magazine. Numărul angajaţilor a crescut cu 50, de la 467 în 2012 până la 517 la sfârşitul anului trecut.
Deichmann SE porneşte cu o nouă strategie de marketing în sezonul nou primăvară/vară. Campania publicitară, prin care cel mai mare comerciant de încălţăminte cu amănuntul al Europei doreşte să sublinieze şi mai clar competenţa sa în domeniul modei, aduce marca Deichmann în punctul central al comunicării.  
Campania se va desfăşura şi în România, precum şi în toate celelalte ţări ce aparţin Grupului Deichmann. "Până acum, reclamele noastre s-au adresat, în special, diferitelor grupuri ţintă de clienţi“, a declarat Augustina Artemie, directorul de marketing al Deichmann România. "A sosit însă momentul să începem o campanie de promovare a mărcii umbrelă a grupului, care să aibă în centrul ei compania Deichmann şi care să poarte amprenta ADN-ul mărcii noastre.“ Noua strategie de marketing va fi lansată în România cu o campanie de 360°, cu spoturi TV, reclame scrise şi broşuri. La acestea se adaugă o campanie online de amploare. De asemenea, acţiunea de promovare se va desfăşura sub diferite faţete şi pe Facebook. Nu în ultimul rând, campania se va desfășura şi în magazinele companiei, unde noul slogan şi alte componente vizuale, vor fi elementele centrale de decor al vitrinelor și al interiorului magazinelor. 
Noul concept a fost realizat în colaborare cu agenția Grey Düsseldorf/Germania.
Citeşte mai multe despre: Deichmann

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza