Links Sitemap Business Linker Sitemap

Campania De profesie: medic în România obține recunoașterea la nivel european

1823 afisari
Campania De profesie: medic în România, lansată de Consiliul Investitorilor Străini (Foreign Investors Council, FIC), prin Grupul de Lucru pe Sănătate, a reușit să obțină recunoașterea, la nivel european, în cadrul galei European Excellence Awards.
Evenimentul a avut loc pe 5 decembrie, la Munchen, Germania, în prezența a peste 500 de profesioniști din domeniul comunicării și al relațiilor publice. Competiția premiază cele mai bune campanii de comunicare din Europa ale companiilor, agențiilor și ONG-urilor din diverse industrii, precum tehnologie, energie, transport, telecom, sănătate, cultură sau turism.
Campania “De profesie: medic în România”  a fost susținută încă de la început de GSK România, Ministerul Sănătății, Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, Ministerul Educaţiei, Ambasada Marii Britanii la Bucureşti, fiind implementată cu ajutorul agenției GMP PR. Juriul a apreciat creativitatea campaniei românești, nivelul de inovație, strategia din spatele campaniei și eficiența în privința raportului dintre costuri și publicul atins de mesajele acesteia, în condițiile în care inițiativa a izbutit, în mai puțin de un an, să atingă o serie de cifre impresionante. Astfel, peste 10 milioane de persoane au aflat despre campanie prin intermediul știrilor și reportajelor din presa audio, video, scrisă și online, iar mai bine de 20.000 de profesioniști din rândul personalului medical au fost informați prin contact direct sau parteneriate speciale. Campaniei i-au fost dedicate, până acum 26 de emisiuni de televiziune, iar 15 dintre cei mai importanți bloggeri din România s-au implicat în această inițiativă.
“Sunt extrem de bucuros că această campanie a reușit să pătrundă în sufletele românilor și să fie apreciată chiar şi la nivel european. Avem nevoie, în continuare, de o implicare cât mai mare, fie că vorbim de oameni simpli, de profesioniști din domeniu, autorități sau de marile companii din România. Valorile indicatorilor de sănătate se află încă la un nivel extrem de scăzut comparativ cu celelalte țări europene, iar un factor important e reprezentat de exodul în masă al medicilor români – vedem în fiecare mai mulţi medici care părăsesc România decât cei care ies de pe băncile facultăţii. Cu toții ne dorim ca această țară să prospere, dar pentru acest lucru avem nevoie, în primul rând, de sănătate. Oamenii sănătoși sunt mai activi, mai productivi și au o contribuție mai mare la dezvoltarea economiei”, a declarat Pascal Prigent, președintele Grupului de Lucru pe Sănătate din cadrul Consiliului Investitorilor Străini şi directorul general al GSK România.
La ediția din 2013 a European Excellence Awards au fost înscrise peste 1.500 de campanii din toată Europa, structurate în 60 de categorii. Acestea au fost analizate de un juriu format din peste 30 de specialiști în comunicare de la cele mai mari agenții europene de comunicare, dar şi din directori de comunicare de mari companii sau ONG-uri.
Sub umbrela campaniei ”De profesie: medic în România” sunt  derulate proiecte care răspund nevoilor medicilor din România și contribuie la atingerea obiectivului de stopare a exodului medical și, totodată, de atragere a medicilor în România. Primul proiect lansat în cadrul campaniei aparține GSK România și are ca obiectiv creșterea reputației medicilor, pornind de la nevoia acestora de a fi recunoscuți și respectați ca profesioniști.
Televiziunea Națională a difuzat, în ultimele șase luni, 12 emisiuni cu povești de succes ale medicilor din România, care au refuzat să plece și s-au dedicat, cu pasiune, profesiei aici, în țara lor, reușind să schimbe ceva în sistemul medical românesc. Emisiunile au fost urmate de 12 dezbateri pe marginea acestor subiecte, în care reputația și respectul față de medici au fost principale direcții de discuție.
Hotnews.ro a prezentat 18 reportaje multimedia despre doctori, în marea lor majoritate tineri, care luptă cu și pentru sistemul medical, în ciuda greutăților inerente și a salarilor mici. Campania a înregistrat peste 3,6 milioane de afișări, fiind considerată principalul proiect editorial al Hotnews.ro pe 2013 din punct de vedere al angajamentului și impactului asupra cititorilor.
Romania TV a difuzat 10 reportaje impresionante despre viața și încercările prin care trec medici din diverse colțuri ale țării, în lupta lor de a-și construi o carieră aici, în România.
De atlfel, FIC plănuieşte pentru 2014 o serie de cursuri si workshop-uri dedicate medicilor (pe teme precum:  comunicare medic-pacient, leadership etc.) şi scheme de finanţare a proiectelor demarate de medici.  
Citeşte mai multe despre: FIC

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza