Links Sitemap Business Linker Sitemap

BT lansează o nouă campanie de shopping bancar: BaBeTe

462 afisari
Grupul Financiar Banca Transilvania lansează în 1 martie o nouă campanie de shopping bancar, BaBeTe, care are loc exclusiv online, pe siteul BT. Banca a pregătit 9 zile de promoții, aşa încât fiecare zi din perioada 1 - 9 martie vine cu reduceri pentru clienții băncii, precum şi pentru cei care doresc să lucreze de acum înainte cu BT.
Oferta cuprinde produse şi servicii integrate, dedicate persoanelor fizice şi companiilor – credite, carduri, brățara BT contactless, Internet Banking şi Mobile Banking, leasing etc. Conceptul BaBeTe a fost inspirat de sărbătoarea autohtonă Babele. Conform tradiției, românii aleg o zi din perioada 1 – 9 martie pentru a fi “baba” lor şi, în funcție de cum este vremea în data respectivă, se spune că aşa va fi anul pentru ei. Prin BaBeTe, banca transformă zilele capricioase ale începutului de primăvară în zile norocoase de shopping bancar.

Lista de cumpărături online de BaBeTe:

Pentru persoane fizice:

·         Împrumuturi de nevoi personale; credite de nevoi personale cu asigurare de viață şi somaj;

·         Carduri Star Forte; Carduri de debit personalizate cu poză + SMS Alert (serviciu prin care se primesc prin telefon informații despre statusul tranzacțiilor cu cardul şi despre intrările de bani în cont);

·         Brățara contactless – lansată de BT în premieră în România, în 2016;

·         Abonament la BT24 Internet Banking şi Mobile Banking;

·         BT Sign Up - deschidere online a unui cont în lei, cu card de debit ataşat + SMS Alert;

·         BT Trade – serviciu de tranzacționare busieră;

·         Salariu la Banca Transilvania + Card de debit Visa Electron.

Pentru companii mijlocii şi mici:

·         Leasing pentru Femeia Antreprenor;

·         Opel Corsa în Leasing Operational;

·         Abonament la BT24 Internet Banking şi Mobile Banking pentru clienții persoane juridice și persoane fizice autorizate, respectiv pentru medici;

·         BT Alert – serviciu prin care se primesc pe telefon informații despre soldul zilnic al contului, încasări, cecuri şi biletele la ordin etc. (pentru persoane juridice, respectiv pentru medici);

·         BT Mic – împrumuturi care ajută afacerile mici să crească. Fără avans chiar şi pentru pentru firmele noi, care au minim 3 luni de activitate;

·         Contul Primul An Gratuit plus BT Alert – o serie de gratuități pentru firmele aflate în primul an de activitate;

·         CIP Online – platformă BT online prin care se pot obține rapid informații despre incidente de plată.

Sergiu Mircea, Director Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania, a declarat: “Cu BaBeTe,  dezvoltăm conceptul de shopping bancar, lansat de Banca Transilvania acum trei ani, în premieră pe piața noastră. Ne inspiră sărbători sau anumite subiecte pentru a transforma o parte din oferta băncii în promoții. Toate campaniile noastre de shopping bancar - Bank Friday, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc şi Bank to School -  sunt pentru noi momente în care încercăm să aducem produsele bancare mult mai aproape de clienți, prin discount-uri şi printr-o comunicare mai puțin convențională”.
Citeşte mai multe despre: Banca Transilvania

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza



Frequent changes in legislation and taxation, stuffy bureaucracy continue to represent major hurdles for investors in Romania. However, Austrian investors have positive expectations and continue to remain strongly committed to their development plans in this country.
In this context, Business Arena is proud to announce its annual event dedicated to Austrian investors. Business leaders, bankers and entrepreneurs will all get together to discuss and share their views on the latest economic trends and challenges at Business Arena's 2018 Austria - Romania Roundtable Business Conference and Awards.