Links Sitemap Business Linker Sitemap

Au mai rămas trei zile pentru redirecționarea a 2% din impozitul pe venit către sectorul non-profit

1357 afisari
Au mai rămas trei zile până când românii pot susține cauzele în care cred prin redirecționarea a 2% din impozitul pe venit către o organizație non-profit. De-a lungul celor 10 ani de când OMV Petrom derulează Campania 2%, compania a colectat peste 12.000 de formulare de redirecționare și au susținut în medie, anual, 150 de ONG-uri.
În 2017, peste 1250 de angajați OMV Petrom au ales să redirecționeze cei 2%, susținând peste 220 de organizații din domenii precum dezvoltare comunitară, sănătate, social, educație, mediu, sport ș.a. Anul acesta, în topul redirecționărilor s-a clasat Fundația pentru SMURD, urmată apoi de organizații locale. Din fondurile colectate anul acesta, SMURD își propune în special pregătirea a peste 20.000 de persoane pentru situații de urgență, formarea a 1.000 de cadre medicale, dotarea aeronavelor medicale și îmbunătățirea activității de salvare aero-medicală.
"De 10 ani angajații OMV Petrom participă la susținerea sectorului ONG prin redirecționarea celor 2% din impozitul pe venit. Îi încurajăm în fiecare an și le punem la dispoziție toate mijloacele necesare să susțină, printr-un gest simplu, o fundație sau o asociație. Ne bucură că atât ei, cât și restul românilor sunt tot mai implicați în acest proces, atât de necesar pentru soluționarea unor probleme ale societății civile din România.”, a declarat Mona Nicolici, Manager Departament Sustenabilitate OMV Petrom

Sprijin pentru ONG-uri:


-        65% dintre ONG-uri au înregistrat venituri din această sursă, pentru 10% dintre ele fiind chiar singura sursă de venit

-        în anul 2016, 70,9% dintre cetățeni erau la curent cu posibilitatea direcționării a 2% din impozitul pe venit către organizaţii neguvernamentale, față de 47,9% dintre cetățeni în anul 2010

-        36,6% dintre cei care știau de existența mecanismului în anul 2016 au recurs la direcționarea a 2% din impozitul pe profit

SURSA: studiu omnibus realizat de Fundaţia pentru Dezvoltarea Societaţii Civile.

Citeşte mai multe despre: OMV Petrom

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza