Links Sitemap Business Linker Sitemap

Raiffeisen Bank finanțează compania Teilor, cu garanție de la EximBank, în programul destinat sprijinirii companiilor mari

615 afisari
Raiffeisen Bank SA a acordat companiei Teilor două credite în valoare de 1,6 milioane de euro pentru capital de lucru și, respectiv, 5 milioane de lei pentru investiții, iar EximBank a emis garanții în numele și în contul statului român pentru cele două împrumuturi, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, implementată în urmă mandatului special primit din partea statului român.
Raiffeisen Bank SA a acordat companiei Teilor două credite în valoare de 1,6 milioane de euro pentru capital de lucru și, respectiv, 5 milioane de lei pentru investiții, iar EximBank a emis garanții în numele și în contul statului român pentru cele două împrumuturi, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, implementată în urmă mandatului special primit din partea statului român.  

Cele două finanțări de la Raiffeisen Bank, garantate în proporție de 90% de EximBank, vor permite societății să-și asigure necesarul de lichiditate pentru desfășurarea activității curente, dar și să facă investiții în infrastructură IT și aplicații de e-commerce, respectiv dezvoltarea unui ecosistem digital Teilor, o platformă care va deservi și nevoile echipelor Teilor, dar va avea incluse capabilități de tipul machine learning, sisteme de predicție, precum și digitalizarea proceselor.



"TEILOR este un business de familie românesc, susținut de o poveste autentică. Totul a început acum două decenii, când prin pasiune și curaj a luat contur un brand remarcabil de retail în domeniul bijuteriilor cu aur și pietre prețioase. Intuiția și creativitatea echipei au condus către deschiderea a 50 de magazine TEILOR în România și debutul expansiunii internaționale: Polonia și Bulgaria. De la primul magazin de pe Stradă Teilor din Pitești, la visuri concretizate într-o prezență offline și online care a trecut dincolo de granițe. Să fii lider într-un domeniu presupune să continui să inovezi și să surprinzi clienții prin fiecare experiență, atât în magazinele fizice, cât și în mediul digital. De aceea, vom continuă să evoluăm și să inovăm odată cu nevoile consumatorilor, cărora le vom oferi experiențe omnichannel, reale, inedite și adaptate timpurilor. Suntem deschiși spre soluții tehnologice care ne vor purta către cele mai înalte idealuri”,  // Willy Dicu, CEO TEILOR.

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza