Lagardère Travel Retail prezintă planul pentru România la anuversarea a 25 de ani pe piața locală
Cincizeci de orașe, opt aeroporturi, peste 1000 de locuri de muncă create la nivel național, 200 de antreprenori parteneri, circa 300 de puncte de vânzare și un portofoliu de șase brand-uri (Inmedio, SO!Coffee, Relay, 1Minute, Hub Convenience și Natoo): acestea sunt doar câteva dintre reperele care definesc afacerea Lagardère Travel Retail în România, la aniversarea a 25 de ani de prezență pe piața locală.Cu o cifră de afaceri de 829 milioane de lei raportată în 2021, Lagardère Travel Retail și-a construit operațiunile pe piața locală în linie cu abordarea și experiența sa de lider global pe cele trei linii principale de business din retailul destinat călătorilor: Duty Free, Travel Essentials și Food Service. Prin planul său de investiții de circa 50 de milioane de lei până la finalul lui 2023, Lagardère Travel Retail își propune să întărească segmentul local de travel retail (comerț specific pentru zonele de tranzit/călătorii) și să ofere tuturor călătorilor care tranzitează România servicii impecabile, în linie cu exigențele și tendințele viitorului.
În acest moment, pe piața din România, grupul Lagardère Travel Retail operează cu 6 branduri – Inmedio, Relay, SO!Coffee, 1Minute, Hub Convenience și Natoo, având în total aproape 300 unități. Bugetul de investiții pentru anul în curs este de aproximativ 23 de milioane lei, iar pentru 2023 acesta va crește până la 25 de milioane lei.
Evoluția favorabilă a pieței de retail a făcut ca, la finalul anului 2021, compania să depășească cu aproximativ 7% vânzările totale la nivel de rețea, raportat la cifrele din 2019. Conform ultimelor estimări, în 2022 cifra de afaceri se va apropia de pragul de 1 miliard de lei. Cea mai mare parte a creșterii din acest an se datorează extinderii rețelei de branduri existente, dar și lansării de noi concepte și testării de noi canale.
Business-ul solid, orientat spre oferirea de servicii la cel mai înalt standard călătorilor români, este în linie cu strategia globală a Grupului Lagardère Travel Retail, unul dintre jucătorii cu o istorie consacrată, de peste 170 de ani. Lagardère Travel Retail este un grup cu prezență în 42 de țări, pe toate continentele, fiind singurul jucător global care acoperă un mix complet de linii de business din domeniul retail-ului de călătorie – Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Dining/ Foodservice – cu spații de retail în 260 de aeroporturi și 710 gări și cu venituri de 5,5 miliarde de euro în 2019.
"România este un pilon important în cadrul grupului, din punct de vedere al performanței și profitabilității, confirmând un trend ascendent an de an, prin prisma cifrei de afaceri, a numărului de magazine și a profitului obținut. Și în România, ne-am asumat misiunea de a fi un catalizator al schimbării și ne dorim ca autoritățile și marii jucători din domeniul călătoriilor (aeroporturi, gări și alte medii de tranzit) să înțeleagă că sferele de business ce gravitează în jurul călătoriilor nu sunt o sursă secundară de venit, ci reprezintă un serviciu oferit călătorului, care are capacitatea de a-i transforma percepția și experiența călătoriei. Este o carte de vizită elocventă a locului prin care trece”, a declarat Frédéric Chevalier, COO EMEA Lagardère Travel Retail.
Citeşte mai multe despre:
Lagardère Travel Retail
S-ar putea să îți placă:
COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza