Links Sitemap Business Linker Sitemap

Alstom și Eversholt Rail semnează un acord pentru prima flotă de trenuri noi cu hidrogen din Marea Britanie

1200 afisari
Alstom și Eversholt Rail au anunțat semnarea unui Memorandum de Înțelegere care are ca scop livrarea primei flote de trenuri noi cu hidrogen din Marea Britanie. Potrivit anunțului, cele două companii au convenit să colaboreze, făcând schimb de informații tehnice și comerciale necesare pentru ca Alstom să proiecteze, să fabrice, să dea în exploatare și să acorde asistență unei flote de zece unități multiple cu hidrogen (UMH), cu trei vagoane fiecare.
Acestea vor fi produse de Alstom în Marea Britanie. Noua flotă de UMH se va baza pe cea mai recentă evoluție a platformei Aventra de la Alstom, iar intenția este de a semna contractele finale pentru flotă la începutul anului 2022.
Eversholt Rail și Alstom s-au angajat să își asume un rol principal în sprijinirea ambiţiilor Guvernului Marii Britanii și al Scoției privind decarbonizarea sectorului feroviar până în anul 2040 și al obiectivului Guvernului Scoției de a face acest lucru până în anul 2035. Alstom este lider global în furnizarea soluțiilor de material rulant și a fost prima companie din lume care a produs un tren alimentat cu hidrogen – Coradia iLint – care este în operare în Germania.
Nick Crossfield, Directorul Executiv al Alstom pentru Marea Britanie și Irlanda, a declarat: "COP26 ne aduce din nou aminte de caracterul urgent al nevoii de decarbonizare a lumii noastre. Sectorul feroviar este deja modul de transport cu cele mai scăzute emisii, dar putem face și mai mult și sunt încântat că am încheiat acest acord cu Eversholt Rail care va avea ca rezultat prima flotă de trenuri noi cu hidrogen a Marii Britanii”.
Mary Kenny, Directorul General Executiv al Eversholt Rail, a declarat: "Este important să începem mai devreme decât mai târziu să decarbonizăm sectorul feroviar din Marea Britanie dacă dorim să realizăm obiectivul de „zero emisii” în 2050. Propulsia cu hidrogen va juca un rol important, iar acest proiect cu Alstom va demonstra modul în care sectorul privat poate colabora pentru a avea o influență pozitivă”.
Alstom și Eversholt Rail au colaborat anterior la o soluție de material rulant cu hidrogen pentru sectorul feroviar britanic, printr-o propunere de conversie a unei unități electrice multiple existente la alimentarea cu hidrogen – proiectul „Breeze”. Ambele companii cred acum că există o piață pentru o flotă de garnituri de tren noi care să fie utilizate de către operatorii feroviari din Marea Britanie. Amploarea, profunzimea cunoștințelor și experiența dobândită în urma proiectului Breeze, împreună cu feedbackul părților interesate cu privire la strategiile viitoare privind flota, au fost esențiale pentru configurarea planificării produsului.
Datorită experienței îndelungate a Alstom în privința mobilității în Marea Britanie, garnitura cu un singur nivel Aventra a fost concepută pentru cerințele operatorilor de pe liniile regionale, de la sisteme de metrou de mare capacitate până la servicii interurbane. Concepută pentru a fi cea mai rapidă, mai inteligentă și mai economică platformă din sectorul feroviar modern, garniturile Aventra sunt modulare, de la lungimea vagonului până la planul și conceptul interior. Acestea pot fi modificate cu ușurință conform diverselor cerințe ale clienților, păstrând în același timp avantajele de bază, cum ar fi o caroserie ușoară și costuri reduse pe parcursul duratei de viață.
Citeşte mai multe despre: Alstom, Eversholt Rail

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza