Links Sitemap Business Linker Sitemap

Xerox lansează în România programul de loialitate pentru clienții finali

1676 afisari
Xerox lansează programul de loialitate pentru clienți - Genuine Xerox Rewards (GXR), România numărându-se printre primele țări din regiune în care acesta este disponibil. GXR permite clienților să acumuleze puncte de fidelitate pe care le pot folosi pentru a obține peste 3 milioane de recompense - carduri cadou pentru a descărca muzică, filme, cărți, sau pentru a achiziționa produse pentru casă, călătorii, produse de retail și multe altele.

Genuine Xerox Rewards este primul program de loialitate în care punctele nu expiră, atâta timp cât utilizatorii rămân activi în platformă. În momentul în care clienții se înregistrează pe platforma programului câștigă automat 1.000 de puncte, iar fiecare imprimantă sau echipament multifuncțional înregistrat valorează 500 de puncte.

De asemenea, utilizatorii sunt recompensați la înregistrarea fiecărui consumabil original Xerox pe platformă, indiferent că este vorba de tonere sau de batoane de cerneală solidă. Xerox produce consumabile atât pentru echipamentele Xerox, cât și non-Xerox și protejează echipamentele, oferind o utilizare îndelungată, cu rezultate de bună calitate. Nu în ultimul rând, programul validează și autenticitatea consumabilelor, asigurând clienții că achiziționează produse originale și nu produse contrafăcute.
”Când un client alege consumabilele Xerox, alege peste 70 de ani de inovație în tehnologie, funcționare fără probleme, păstrarea garanției echipamentului, fiabilitate totală, acuratețea și consistența culorilor, dar și controlul costurilor”, declară Sergiu Pop, Product Manager Xerox România. ”În plus, în cadrul programului de loialitate, utilizatorul câștigă puncte de fiecare dată când cumpără consumabile marca Xerox pentru imprimanta sa Xerox sau oricare altă marcă.”
Recompensele oferite de GXR pot fi transformate în beneficii pentru afacerea clienților sau pentru stilul lor de viață. Pentru ca punctele nu expiră niciodată, utilizatorii pot câștiga premii cu valoare mare, excursii în străinătate, pot închiria mașini sau pot alege produse de retail, dar pot opta și să doneze anumite sume de bani către cauze nobile, direct din program. În plus, valoarea punctelor crește prin codurile promoționale care dublează sau chiar triplează punctele primite în momentul înregistrării unui consumabil sau echipament.
”În România, piața de laser se va menține în continuare la un volum de peste 140 de mii de echipamente de imprimare anual, conform IDC, iar durata de viață a unei imprimante poate ajunge până la 7 ani de utilizare, motiv pentru care un astfel de program aduce beneficii reale utilizatorilor de consumabile originale Xerox”, adaugă Sergiu Pop.
Citeşte mai multe despre: Xerox

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza