Links Sitemap Business Linker Sitemap

Vesti bune pentru Banca Transilvania

188 afisari
Banca Transilvania a urcat cu aproape 50 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking 500 din acest an, cu o creștere de 39% a valorii de brand, până la 242 milioane dolari, și o creștere a ratingului de la A+ la AA.
În schimb, băncile germane pierd 24% din valoarea de brand. Sistemul bancar islamic are o creștere de 20%, având în frunte băncile din Orientul Mijlociu, QNB fiind cel mai valoros brand din regiune. „Creșterea remarcabilă a Băncii Tansilvania a venit prin dezvoltare organică și prin achiziții strategice (recent anunțând consolidarea Bancpost), precum și prin orientarea către segmentul IMM, care este cel mai dinamic segment al economiei românești. În viitorul imediat, rămâne de văzut cum va contracara banca recentele măsuri fiscale agresive, lansate de guvern în decembrie 2018 – care vor afecta negativ cu precădere brandurile românești – și în ce măsură acest mediu neprielnic va afecta progresele facute în ultimii ani”, spune Mihai Bogdan, Managing Director Brand Finance Romania. În fiecare an, compania de consultanță și evaluare de brand Brand Finance, cea mai mare firmă globală independentă de evaluare și strategie de brand,  evaluează cele mai valoroase branduri globale. Valoarea unui brand este beneficiul economic net pe care l-ar obține un proprietar prin licențierea brandului pe piața liberă.


 Datele relevă că banca chineză ICBC este cel mai valoros brand bancar din lume (79,8 miliarde dolari), băncile din China dominând primele patru poziții ale clasamentului, cu o creștere de 28% a valorii cumulate de brand. În schimb, băncile germane pierd 24% din valoarea de brand. Sistemul bancar islamic are o creștere de 20%, având în frunte băncile din Orientul Mijlociu, QNB fiind cel mai valoros brand din regiune. Banca rusească Sberbank revendică titlul de cel mai puternic brand bancar din lume, cu un scor de 93,1 din 100 și rating AAA+.

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza