Links Sitemap Business Linker Sitemap

Vânzările mărcii SEAT au crescut cu peste 17% în luna august

133 afisari
Creşterea vânzărilor mărcii SEAT nu a încetinit în timpul perioadei de vacanţă. În august (luna care istoric prezintă cele mai reduse vânzări pe parcursul anului din cauza perioadei de vacanţe de pe cele mai multe pieţe), SEAT a livrat 29.700 de autovehicule, ceea ce reprezintă un plus de 17,3% faţă de luna august a anului 2016 (25.300).
Graţie acestei creşteri, vânzările mărcii SEAT au crescut între ianuarie şi august cu 13,7%, ajungând la 315.100 de autovehicule (2016: 277.100), cu 38.000 mai multe unităţi faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.  Wayne Griffiths, Vicepreşedintele mărcii SEAT, responsabil pentru Vânzări şi Marketing, a declarat: “August a fost o lună pozitivă, care a consolidat creşterile acumulate pe parcursul anului şi astfel a consolidat şi poziţia noastră între mărcile cu cea mai mare creştere în Europa”. Griffiths a adăugat: “Săptămâna viitoare vom începe să vindem şi modelul Arona, al doilea model SUV al nostru. Noi credem că acest model va urma aceleaşi tendinţe de creştere ca şi Ateca. Tot mai mulţi clienţi cumpără SUV-uri, iar Arona, la fel ca şi Ateca, are obiectivul de a deveni un real reper între autovehiculele din acest  segment”.

Între ianuarie şi august, în Spania, unde SEAT îşi menţine poziţia de lider de piaţă, livrările au atins cele mai mari valori, cu 66.900 de autovehicule livrate (+20,4%). Germania a repurtat, de asemenea, creşteri de două cifre, la  8.600 de unităţi livrate în august şi creşteri de 11,9%, la 65.100 de automobile per total în acest an. Marea Britanie a ocupat locul trei la vânzări, cu o creştere de 20% (35.800 unităţi; +21,3%). Marea Britanie este, de asemenea, una dintre ţările în care SEAT a atins până în august cele mai mari vânzări din toate timpurile. Mexic (17.200 autovehicule; + 4,5%), Turcia (14.800; +5,0%), Austria (12.300; +17,8%), Elveţia (6.800; +41,0%) şi Israel (6.800; +6,7%) au înregistrat, la rândul lor, recorduri de vânzări până în august. 

Ofensiva produselor continuă şi la Frankfurt

La Salonul Auto de la Frankfurt, SEAT a prezentat în premieră mondială modelul Arona. Cel mai nou membru al gamei, făcând partea din cea mai mare ofensivă de produs din istoria companiei, calcă pe urmele modelelor Ateca, Leon şi Ibiza, care au fost lansate în ultimele 18 luni. De asemenea, la Frankfurt, SEAT prezintă şi modelul exclusiv Leon CUPRA R. Este o ediţie limitată la 799 de unităţi a celui mai puternic automobil al mărcii şi va fi oferit spre vânzare începând cu finele anului 2017. La salon este prezentată şi Ibiza 1,0 TGI, versiunea pe gaz comprimat a modelului iconic al mărcii SEAT. Ibiza TGI este cel de-al treilea model SEAT propulsat cu CNG, după Leon şi Mii. În 2018, Arona TGI va completa gama modelelor care funcţionează cu gaz natural.

 
Citeşte mai multe despre: SEAT

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza