Links Sitemap Business Linker Sitemap

Turismul: cariera si pasiune

4447 afisari
Alina Proorocu
Economist de profesie, dar pasionata de calatorii, drumetii montane, rafting si lectura, Georgeta Grecu ocupa functia de Resident Manager al hotelului Starlight Suiten din februarie 2009. Cu peste 15 ani de experienta in domeniul ospitalitatii, aceasta si-a consolidat cariera detinand anterior functii precum cea de Senior Sales & Marketing Manager in cadrul hotelului Sofitel (in present Pullman), cu responsabilitati in zona de organizare evenimente si banqueting, si responsabil vanzari si logistica la Centrul de Conferinte World Trade Center Bucuresti.
Pentru primul an de functionare, managerul hotelului deschis recent in centrul Capitalei, Georgeta Grecu, a declarat ca estimeaza un grad de ocupare de 70%, fiind posibila atingerea unui nivel de 80% in urmatorii ani. In legatura cu clientela pe care o are in vedere, aceasta a precizat ca hotelul se adreseaza atat turistilor, cat si oamenilor de afaceri care vor sa se cazeze pe o perioada lunga de timp. “Am incheiat deja contracte pe termen lung cu mai multe companii din apropierea hotelului, dar si cu altele care aveau nevoie de cazare in centrul Capitalei”.
Desi hotelul se afla in perioada de deschidere, numarul clientilor inregistreaza cresteri de la o luna la alta. “Pe piata bucuresteana, aproximativ 70% din innoptari sunt din motive de afaceri. Hotelul nostru de patru stele ofera servicii de nisa, caracterizate prin generozitatea spatiului. Oaspetii nostrii beneficiaza de un apartament intreg la acelasi pret cu cel al unei camere dintr-un hotel obisnuit de patru stele”, a mai adaugat aceasta, mentionand ca tarifele practicate la Starlight incep de la 120 euro (pret de receptie).
“Cum in Bucuresti exista o puternica variatie intre zilele din timpul saptamanii si zilele de weekend, tarifele noastre sunt diferentiate in concordanta cu cerintele pietei, dar reflecta tot timpul calitatea inalta a serviciilor Starlight Suiten”, a spus Georgeta Grecu, absolventa a numeroase cursuri de perfectionare profesionala in turism si industria ospitalitatii in cadrul Academiei Accor din Paris, Bruxelles si Londra.
Vorbind despre competitia de pe piata locala, aceasta considera ca exista o concurenta acerba, dar a afirmat ca spatiul generos, terasele largi cu vedere catre centrul vechi al orasului si ospitalitatea naturala a personalului Starlight sunt avantajele cele mai de pret   in comparatie cu alte hoteluri de brand din zona centrala a Capitalei. Pentru inceput, hotelul dispune de de un numar de 20 angajati.
Despre planurile sale de viitor, managerul Starlight marturiseste ca si-ar dori sa isi continue cariera intr-o alta tara a Uniunii Europene. “Desi am deja o experienta internationala, lucrand ca Responsabil Vanzari Conferinte si Banchete la Novotel Tower Bridge in The City – centrul financiar al Londrei, imi doresc sa imi pot continua cariera intr-o alta tara cu traditie in turism ca Franta sau Elvetia”, a incheiat aceasta, adaugand ca la actuala slujba cel mai mult apreciaza sansa de a avea contact direct cu oamenii, deoarece biroul sau este situate chiar langa receptie.
Cu un design rafinat, hotelul ofera 78 junior suites spatioase, cu un living si unul sau doua dormitoare, salon de servire mic dejun si garaj subteran. Apartamentele Starlight au suprafete cuprinse intre 35 si 70 mp, dispunand de aer conditionat, seif, minibar, doua televizoare cu ecran plat si doua telefoane. Hotelul mai dispune si de un centru de fitness, care ofera doua tipuri de sauna, cea clasica finlandeza si sauna cu raze infrarosii.
Citeşte mai multe despre: Starlight Suiten,   Georgeta Grecu,   Hoteluri

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza