Links Sitemap Business Linker Sitemap

Toshiba analizeaza obiceiurile cumparatorilor din Romania

7007 afisari
Aproape 90% dintre romani au cel putin doua televizoare in casa, potrivit unui studiu realizat de TNS Pentor si solicitat de Toshiba, pentru a analiza felul in care clientii din Romania cumpara televizoare. Numarul acestora este semnificativ mai ales in randul celor cu venituri familiale mai ridicate (cel putin 2.000 lei), iar cele mai intalnite tipuri de TV-uri sunt cele de tip CRT (54%) si LCD (28%).
De asemenea, aproape trei sferturi dintre respondenti (73%) au declarat ca vor sa achizitioneze un televizor nou in urmatorii trei ani, iar 48% planuiesc sa o faca in anul imediat urmator. In cazul celor din urma, planul de achizitie este, cu precadere, popular in randul celor cu venituri familiale de cel putin 3.000 lei.
Site-urile producatorilor si recomandarile prietenilor si familiei sunt sursele de informare folosite cel mai des de catre clientii din Romania in vederea unei noi achizitii. Desi in proportie de 81%, acestia viziteaza site-ul pentru a se informa asupra produselor, majoritatea achizitiilor (71%) se intampla in magazinele fizice, la diversi retaileri.
Pretul si ecranul sunt cruciale in alegerea modelului si brandului. Pentru posesorii de Toshiba, cei mai importanti factori au fost consumul redus de energie si specificatiile tehnice. Intr-un clasament al criteriilor luate in considerare de romani, brandul este abia pe locul al cincilea ca importanta. Totusi, in opinia romanilor, brandul trebuie sa fie garantul calitatii si al pretului. Potrivit declaratiilor, opiniile celorlalti, dupa luarea deciziei de cumparare, nu sunt aproape deloc luate in considerare.
Daca ar fi sa comparam importanta declarata fata de motivele ascunse pentru care prefera un anumit model, se va observa ca este o mare diferenta cand vine vorba de consumul de electricitate. In fapt, romanii acorda o mai mare importanta pretului.
Studiul a fost realizat intre 24 noiembrie si 15 decembrie 2011. Cei 623 de respondetii au fost persoane cu varste intre 20 si 60 de ani.
Citeşte mai multe despre: Toshiba, TNS Pentor

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza