Links Sitemap Business Linker Sitemap

Subaru isi lanseaza noua filosofie la Los Angeles

2353 afisari
Cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, Subaru a anuntat ca va lansa noua filosofie a brandului adoptand un nou slogan denumit Confidence in Motion (Incredere in Miscare).
Potrivit companiei, “Increderea” reflecta excelenta in inginerie, sentimentul de siguranta si placerea la volanul unei masini Subaru. In acelasi timp, constructorul japonez considera ca “Miscarea” exprima angajamentul brandului spre o continua inovatie si dezvoltarea unor tehnologii de ultima generatie. Subaru isi propune sa intampine asteptarile celor mai exigenti clienti intr-o lume in permanenta schimbare, protejand in egala masura mediul inconjurator.  
Conform filosofiei brandului, automobilul ar trebui sa fie mai mult decat un simplu mijloc de transport. Acesta poate trezi emotii puternice oferind o experienta revigoranta inedita.  
Cu aceasta noua filosofie, Subaru isi propune o evolutie continua pentru a anticipa cerintele tot mai diversificate ale clientilor protejand in acelasi timp mediul inconjurator.
Un prim pas in cadrul noii filosofii se anunta apropiatul Salon Auto de la Los Angeles , unde Subaru va expune un concept ce va surprinde profilul premierei si va reflecta noile tendinte ale marcii. Noul concept Subaru inglobeaza filosofia "Confidence in Motion". Salonul american este programat sa isi deschida portile la jumatatea acestei luni si va fi deschis publicului in perioada 19-28 noiembrie 2010.
Citeşte mai multe despre: Subaru

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza