Links Sitemap Business Linker Sitemap

Novensys se alătură programului Xerox High Tech Alliance

3134 afisari
Xerox România a anunțat încheierea unui nou parteneriat strategic cu furnizorul de soluții IT Novensys în cadrul programului High Tech Alliance.
Potrivit companiei, prin acest parteneriat, Xerox va oferi clienților finali, prin intermediul Novensys, echipamente și soluții IT personalizate, acoperind toate activitățile de management al documentelor și al proceselor de business. 
Novensys furnizează soluții informatice și produse software și hardware pentru companii din diferite sectoare de piață. Împreună cu Novensys, soluțiile Xerox vor ajunge să optimizeze afaceri din industrii precum retail, distribuție, transport și logistică, producție, servicii profesionale, utilități, automotive și servicii medicale.
“Novensys este primul partener strategic de anul acesta, în programul Xerox High Tech Alliance”, a declarat Gabriel Pantelimon, Country General Manager, Xerox România. “Împreună, ne propunem să fim cât mai aproape de clienții finali, ajutându-i să-și optimizeze businessurile, să-și efici­entizeze activitățile cu docu­men­tele și să-și controleze costurile cu cele mai bune soluții IT personalizate, susținute de tehnologii Xerox performante.” 

“Parteneriatul cu Xerox High Tech Alliance este încă o dovadă că dorim să oferim clienților noștri acces la servicii inovative”, a spus la rândul său Cezar Golumbeanu, CEO și President of the Board, Novensys. “Prin el vom putea oferi clienților noștri soluții complexe de management al documentelor și al proceselor de business la cele mai înalte standarde de calitate.”

Prin programul High Tech Alliance, Xerox își propune să vină în ajutorul clienților finali, oferind atât integratorilor, cât și producătorilor din industria IT&C expertiză și soluții Xerox complexe de management al documentelor și al proceselor de business, pentru ca aceștia să le includă, la rândul lor, în oferta proprie către clienți. 
În cadrul acestui program, clienții finali vor beneficia de un audit, efectuat de specialiștii companiei cu ajutorul Office Document Assessment (ODA), o analiză consultativă în detaliu, folosind metodologiile și tehnologiile de vârf Lean Six Sigma.
Apoi, pe baza datelor obținute, se va construi o soluție specifică. Aceasta poate să aducă reduceri de costuri de până la 30%. 

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza