Links Sitemap Business Linker Sitemap

Mai puțin e mai mult - noul Porsche 911 Carrera T

73 afisari
Cu modelul 911 Carrera T, Porsche readuce la viață conceptul purist din spatele modelului 911 T din 1968: greutate redusă, rapoarte mai scurte de schimbare a treptelor de viteză la cutia de viteze manuală și tracțiune spate cu diferențialul spate blocabil mecanic pentru performanțe sporite și o experiență intensă de condus.



Designul deosebit al noului 911 se bazează pe modelul 911 Carrera, iar motorul său are o putere de 272 kW (370 CP). 911 Carrera T – la Porsche, "T" vine de la Touring – vine și cu alte opțiuni de echipare care nu sunt disponibile pentru 911 Carrera, printre care șasiul sport PASM ca dotare standard, coborât cu 20 mm, pachetul Sport Chrono optimizat în funcție de greutate, un schimbător de viteze cu un levier mai scurt, cu marcaj pentru schimbarea treptelor de viteze în culoarea roșie, și partea centrală a scaunelor tapițată cu Sport-Tex. Sistemul de direcție pe puntea spate, care nu era disponibil pentru 911 Carrera, este inclus în echiparea opțională pentru noul 911 Carrera T.   

Fiecare dotare din echiparea modelului 911 Carrera T este concepută pentru a optimiza sportivitatea și pentru a livra o greutate redusă a vehiculului: luneta și geamurile laterale din spate sunt realizate din sticlă ușoară, iar ușile prezintă mânere interioare pentru deschidere din material textil. Absorbția sunetului a fost în mare măsură redusă, iar scaunele din spate și Porsche Communication Management (PCM) au fost excluse, dar ambele sunt disponibile, la cerere, fără niciun cost suplimentar. Rezultatul: cu o greutate neîncărcată de 1.425 kilograme, coupé-ul este cu 20 de kilograme mai ușor decât un 911 Carrera cu echipare similară.

Un design sport și un look autentic

Designul modelului 911 Carrera T evidențiază încărcătura emoțională și sportivitatea coupé-ului cu transmisie pe puntea spate. Componentele caroseriei și jantele reprezintă elemente clare de diferențiere. În față, 911 Carrera T prezintă un spoiler optimizat aerodinamic, iar oglinzile laterale Sport Design sunt vopsite în Agate Grey Metallic. Privit din profil, noul model este ușor recognoscibil datorită jantelor de 20 de inchi Carrera S, în finisaj Titan Grey. Logo-ul "911 Carrera T" reprezintă un alt detaliu distinctiv pe părțile laterale ale vehiculului. Designul părții din spate e caracterizat de fantele grilei de pe hayon, de emblema Porsche, de literele "911 Carrera T" în finisaj Agate Grey și de sistemul de evacuare sport inclus în echiparea standard, cu țevi poziționate central, vopsite în negru. Pentru exterior, clienții pot alege între Black, Lava Orange, Guards Red, Racing Yellow, White și Miami Blue, precum și între finisajele metalizate Carrara White, Jet Black și GT Silver.   

Un concept purist de habitaclu și un nou pachet de interior

Compartimentul pentru pasageri are, de asemenea, un aspect sportiv și purist. Conducătorul auto va călători în scaune sport negre, cu reglare electrică în patru poziții, cu partea centrală tapițată în Sport-Tex, în timp ce tetierele au logo-ul "911" cusut cu negru. Acest nou model Carrera T oferă, de asemenea, pentru prima dată, posibilitatea de a opta pentru scaune sport cu susținere laterală. Virările se realizează cu ajutorul volanului sport GT cu spiță tapițată cu piele, iar comutatorul pentru modurile de condus de pe volan, inclus în echiparea standard, permite conducătorului auto să selecteze diferite programe de condus. Schimbătorul de viteze cu un levier mai scurt, cu marcaj pentru schimbarea treptelor de viteză în culoarea roșie, rămâne o dotare exclusivă pentru modelul 911 Carrera T. Ornamentele decorative de pe panoul de bord și de pe uși sunt negre, la fel ca și mânere speciale de deschidere a ușilor. O noutate o reprezintă pachetul pentru interior T, care contribuie la un look încă și mai sportiv, prin culorile de contrast Racing Yellow, Guards Red sau GT Silver. Aceste culori pot fi utilizate pentru a adăuga accente decorative pe diferite componente interioare, precum centurile de siguranță, logo-ul "911" de pe tetiere, mânerele interioare pentru deschiderea ușilor din material textil sau partea centrală a scaunelor, îmbrăcată în Sport-Tex.  

Un raport greutate-putere îmbunătățit și performanțe sporite


Motorul boxer cu șase cilindri, cu o cilindree de trei litri și două turbocompresoare, generează o putere de 272 kW (370 CP) și un cuplu maxim de 450 Nm, atins între 1750 rpm și 5000 rpm. Raportul greutate-putere a fost îmbunătățit la 3,85 kg/CP, asigurând performanțe sporite și o dinamică mai agilă la condus. Datorită transmisiei manuale cu rapoarte de transmisie mai scurte și diferențialului blocabil mecanic, modelul 911 Carrera T poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,5 secunde - cu 0,1 secunde mai rapid decât 911 Carrera Coupé. Modelul atinge 200 km/h în numai 15,1 secunde. Porsche Doppelkupplung (PDK) este, de asemenea, disponibil ca opțiune pentru Carrera T, permițând vehiculului să atingă 100 km/h în 4,2 secunde și 200 km/h în 14,5 secunde. Ambele variante de transmisie permit o viteză maximă de peste 290 km/h.  
În România, prețurile pentru 911 Carrera T încep de la 95.402 euro + TVA.
Citeşte mai multe despre: Porsche

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza