Links Sitemap Business Linker Sitemap

Livrările brandului Mercedes au crescut în aprilie cu 14%

2649 afisari
Daimler AG, proprietarul Mercedes, şi Volkswagen AG, compania care deţine Audi, vor să detroneze BMW din poziţia de lider mondial al vânzărilor de automobile de lux până la sfârşitul deceniului. Cei trei producători auto se aşteaptă în 2014 la al patrulea an consecutiv de vânzări record, datorită redresării cererii în Europa. Mercedes-Benz a redus luna trecută distanţa faţă de rivalele Bayerische Motoren Werke AG (BMW) şi Audi AG, deoarece consumatorii au preferat modelele de vârf S-Class şi E-Class, transmite Bloomberg.
BMW se aşteaptă ca vânzările anuale în acest an să depăşească pentru prima dată pragul de două milioane de vehicule.
În aprilie, Mercedes a vândut aproape 133.100 vehicule, în timp ce în primele patru luni din acest an livrările au urcat cu 15%, la 507.400 unităţi.
Luna trecută, BMW a vândut 140.800 de vehicule, în timp ce în primele patru luni din acest an livrările au urcat cu 11%, la 569.100 unităţi.
Vânzările Audi în aprilie au înregistrat un avans de 12%, la 149.100 vehicule.
În perioada ianuarie - martie 2014, BMW şi Audi au vândut cu 61.700 şi, respectiv, 54.500 mai multe vehicule decât Mercedes.
Şeful Daimler AG, Dieter Zetsche, a anunţat recent că, până la sfârşitul deceniului, livrările brandului Mercedes vor depăşi livrările Bayerische Motoren Werke AG (BMW) şi Audi AG deoarece vor fi lansate 30 de noi modele. În februarie, Daimler a anunţat că în următorii doi ani va cheltui 21,8 miliarde de euro (30 miliarde de dolari) pentru dezvoltarea vehiculelor şi a majorării capacităţilor de producţie.

BMW, cel mai mare producător mondial de automobile de lux, are ca obiectiv vânzări de două milioane de vehicule în acest an, în timp ce Audi, divizie a Volkswagen AG, a anunţat că până în 2020 vrea să detroneze BMW în acest clasament.

În ultimele luni, şeful Daimler s-a plâns că brandul Mercedes-Benz nu face faţă cererii în creştere pentru maşinile de lux. Anul acesta, compania a adăugat schimburi la fabricile sale din Ungaria şi Germania, pentru a răspunde cererii. De asemenea, va fi extinsă producţia în China pentru dublarea capacităţii în acest stat.

Daimler a demarat un program de reducere a cheltuielilor cu două miliarde de euro la divizia auto, care ar urma să se finalizeze în decembrie 2014. Programul vizează eficientizarea producţiei, reducerea costului materialelor şi o utilizare mai flexibilă a fondurilor.

Anul trecut, vânzările Mercedes-Benz au crescut cu 10,7% până la o cifră record de 1,46 milioane de vehicule, recuperând decalajul care îl separă de rivalul Audi, al doilea mare producător mondial de automobile de lux.

În iulie, Daimler a inaugurat oficial la Sebeş, în România, unitatea de producţie pentru montaj cutii de viteză automate pentru autoturismele de lux Mercedes - Benz, fiind create, astfel, circa 250 de locuri de muncă.

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza