Links Sitemap Business Linker Sitemap

Dacia impulsionează vânzările grupului Renault

2294 afisari
Înmatriculările de autoturisme noi în Europa au înregistrat, în luna februarie 2014, cea de-a șasea lună de creștere consecutiv, iar marca Dacia a avut cel mai ridicat ritm de creștere (34%), a anunțat marți Asociația Constructorilor Europeni de Automobil
Un număr de 861.058 autoturisme au fost înmatriculate luna trecută în Uniunea Europeană, în creștere cu 8% comparativ cu luna februarie a anului trecut. Franța a fost singura mare piață auto din Europa unde înmatriculările au scăzut, cu 1,4%, în timp ce acestea au crescut cu 3% în Marea Britanie, cu 4,3% în Germania, cu 8,6% în Italia și cu 17,8% în Spania. Piața auto din România a înregistrat o creștere de 5,1% până la 3.650 de unități.

În rândul constructorilor auto, vânzările grupului auto francez Renault au înregistrat o creștere de 11,7%, până la 86.448 unități, datorită unui avans semnificativ de 34%, până la 26.821 unități, al înmatriculărilor de autoturisme marca Dacia. Vânzările grupului auto Volkswagen au crescut cu 8%, vânzările General Motors au înregistrat o creștere de 12,6%, în timp ce vânzările Ford au crescut cu 12,2%.

În cazul României, potrivit statisticilor Direcției Regim Permise Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor /DRPCIV/, numărul mașinilor noi înmatriculate în România a crescut, în luna februarie 2014, cu 2,4%, comparativ cu luna corespunzătoare din 2013, până la aproape 5.200 de unități. În februarie 2014, Dacia a rămas lider la înmatriculări noi, cu 952 de unități, în creștere cu 24,28% față de februarie 2013, urmată de Ford, cu 458 de unități (+ 186,25%), Skoda, cu 410 unități (—17,17%) și Volkswagen, cu 312 unități (—3,70%). Potrivit DRPCIV, în cea de-a doua lună a anului, din totalul de 5.198 de autovehicule noi înmatriculate, autoturismele au fost în număr de 3.650, în creștere cu 5,10%, comparativ cu perioada similară din 2013.
(Agerpress)

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza